CRM Programı – Kanban Görünümü
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Programı
İlgili sayfaya erişmek için CRM Programı içerisinde bulunan “Müşteri Yönetimi” sayfasında sağ üst bölümde yer alan “Kanban Görünümü” butonuna tıklayınız. İlgili buton aşağıda bulunan görselde belirtilmiştir.
Karşınıza gelen alanda asıl belirleyici unsur, müşteri süreci olmaktadır. Müşterileri kartlarınız, sisteminizde bulunan müşteri süreçlerine göre gruplanarak karşınıza gelir.
Karşınıza gelen alanda asıl belirleyici unsur, müşteri süreci olmaktadır. Müşterileri kartlarınız, sisteminizde bulunan müşteri süreçlerine göre gruplanarak karşınıza gelir.
Kanban görünümü içerisinde yeni süreç adımları ekleyebilirsiniz.
Kişi kartlarınızı görüntülemek istediğiniz zaman şirket kartına ait süreç adımları karşınıza çıkmayacaktır. Aynı şekilde şirket kartlarınızı görüntülemek istediğiniz zaman kişi kartına ait olan süreç adımlarını görüntülemeden verilerinizi inceleyeceksiniz.
Not: Şirket kartlarınız için ayrı, kişi kartlarınız için ayrı süreçler oluşturabilmeniz ve bunları görüntüleyebilmeniz için sayfada bulunan “Süreç Ekle” butonun solundan kart tipi seçimi gerçekleştiriniz. Aksi takdirde kişi kartları için gereken adımlar, şirket kartları için gerekenden farklı olabileceği için “Hepsi” durumu seçili iken “Süreç Ekle” butonu aktif olmayacaktır.
Kişi kartlarınızı görüntülemek istediğiniz zaman şirket kartına ait süreç adımları karşınıza çıkmayacaktır. Aynı şekilde şirket kartlarınızı görüntülemek istediğiniz zaman kişi kartına ait olan süreç adımlarını görüntülemeden verilerinizi inceleyeceksiniz.
Süreç eklemek için kullandığımız butonun sağ tarafındaki alan liste görünümünde kullanılan alan ile aynı işlevleri görmektedir. Yeni bir müşteri kartı ekleyebilir, var olan müşterileri detaylı ya da hızlı bir şekilde arayabilir veya liste görünümüne geçiş yapabilirsiniz.
Kanban yapısında bulunan süreç basamakları ve müşteri kartları sürükle-bırak yöntemi ile yer değiştirilebilir. Basamağın adına tıkladığınız zaman ismini değiştirebilir, ismin sol tarafında yer alan renkli yuvarlağa tıklayarak o basamağa yeni bir renk kazandırabilirsiniz.
İsim alanının sağ tarafında yer alan yıldız simgesi, crm kartlarının daha etkili ve hızlı bir şekilde filtrelenmesini sağlar. Bu sayede önem verdiğiniz müşterilerinizi ayırt edebilirsiniz.
Var olan bir süreç adımını yeniden adlandırmak veya kaldırmak isterseniz ilgili adımın sağ üst köşesinde bulunan “üç nokta ikonu”na tıklayabilirsiniz.
Müşteri Süreci Adımı içerisinde arama yapmak için her adımda bulunan arama çubuğunu kullanabilirsiniz.
Süreç adımları içerisinde bulunan kartlar sade bir şekilde crm müşteri kartının tipini (kişi/şirket), adını, iletişim kanallarını içerir. Bu bilgilere ek olarak müşteri kartı içine girmeden kolayca not ekleyebilirsiniz.
Bir süreç adımı içerisine yeni müşteri eklemek için ilgili adımın en alt bölgesinde yer alan “Müşteri Ekle” butonuna tıklayarak sadece isim bilgisi girerek hızlı bir şekilde kayıt oluşturabilirsiniz.
Müşteri ekle butonunun hemen yanında bulunan sayı alanında ise ilgili adımda bulunan toplam müşteri sayınızı görebilirsiniz.
Müşteri ekle butonunun hemen yanında bulunan sayı alanında ise ilgili adımda bulunan toplam müşteri sayınızı görebilirsiniz.