CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Programı Raporları

   MobiKoB CRM Programı içerisinde bulunan temsilcilerinizin anlık durumlarını görüntüleyebileceğiniz alan Anlık Durum raporudur. İlgili sayfaya erişmek için ana menüde bulunan “CRM” başlığının altında bulunan “Anlık Durum raporu” sayfasına tıklayınız.
Müşteri İlişkileri Yönetim Programı Anlık Durum Raporu Erişimi
   Temsilcilerinizin Müsait\Mesai Dışı\Meşgul bilgilerini görüntüleyebilir, hangi cihazlardan ulaşılabilir olduklarına bakabilirsiniz.

   Aktif çağrı anında çağrıyı sonlandırma ve sufle verme butonlarına tıklayabilir ve işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetim Programı Dahili Anlık Kontrolü Sağlama
   Temsilcilerin dahili numaralarının yazdığı bölümden Webphone üzerinde çağrı başlatabilir ve görüşmelerinizi sağlayabilirsiniz.

   Cevaplanan çağrı sayısının toplamını ve son yapılan çağrı zamanını görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetim Programı Dahiliyi Arama