Anlık Durum Raporu
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Programı Raporları
MobiKoB CRM Programı içerisinde bulunan temsilcilerinizin anlık durumlarını görüntüleyebileceğiniz alan Anlık Durum raporudur. İlgili sayfaya erişmek için ana menüde bulunan “CRM” başlığının altında bulunan “Anlık Durum raporu” sayfasına tıklayınız.
Temsilcilerinizin Müsait\Mesai Dışı\Meşgul bilgilerini görüntüleyebilir, hangi cihazlardan ulaşılabilir olduklarına bakabilirsiniz.
Aktif çağrı anında çağrıyı sonlandırma ve sufle verme butonlarına tıklayabilir ve işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Aktif çağrı anında çağrıyı sonlandırma ve sufle verme butonlarına tıklayabilir ve işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Temsilcilerin dahili numaralarının yazdığı bölümden Webphone üzerinde çağrı başlatabilir ve görüşmelerinizi sağlayabilirsiniz.
Cevaplanan çağrı sayısının toplamını ve son yapılan çağrı zamanını görüntüleyebilirsiniz.
Cevaplanan çağrı sayısının toplamını ve son yapılan çağrı zamanını görüntüleyebilirsiniz.