Sanal Telefon Santrali

Departman ve Kullanıcı Dahilileri Belirleme

‘’Santral’’ modülüne tıkladığınızda açılan ekranın en üstünde, daha önceden oluşturduğunuz departmanlar otomatik olarak listelenir. Aynı sayfanın alt kısmında yer alan (3. Başlık) ‘’Dahili’’ bölümünden daha önce oluşturduğunuz kullanıcılara dahili numara ataması yapınız.

Mobikob Departman ve Kullanıcı Dahilileri Belirleme

‘’Ekle’’ butonuna tıklayarak belirlemiş olduğunuz departmanlar arasından ilgili departmanı seçiniz. Kullanıcıya yönelik 101, 102, 201 vb. şekilde dahili numarası belirleyiniz ve ardından ilgili kullanıcıyı seçiniz. ‘’Dahili Oluştur’’ butonuna tıklayarak kaydediniz. Kaydettiğiniz kullanıcı dahilileri aşağıda listelenir.

Mobikob Departman ve Kullanıcı Dahilileri Belirleme

Listelenen dahililerde değişiklik yapmak istediğinizde hemen sağ bölümde yer alan ‘’Düzenle’’ butonuna tıklayınız. Santralinize gelen çağrı eğer kullanıcı tarafından cevaplanmazsa gerçekleşecek aksiyonu seçiniz (Örneğin; departmana yönlendir, dahiliye yönlendir, dış numaraya yönlendir vs.)

Mobikob Departman ve Kullanıcı Dahilileri Belirleme

Departman bazında dahililerin öncelik sırasını belirlemek için ‘’Santral Yönetimi’’ sekmesine tıklayınca açılan sayfanın en üstünde yer alan ‘’Çağrı Grubu’’ bölümünde listelenen departman isimlerinin yanındaki ‘’Düzenle’’ butonuna tıklayınız. Açılan ekrandaki birçok ayar default (varsayılan) olarak gelmektedir, değiştirmenizi tavsiye etmeyiz. Açılan ekranın sadece en alt kısmına inerek departman cevap vermezse gerçekleşecek aksiyonları seçebilirsiniz. Ayrıca, departmandaki kullanıcıların dahililerini öncelik sırasına göre sıralayabilirsiniz.