İnsan Kaynakları Yönetimi​

Departman ve Kullanıcı Oluşturma

Panelin üstünde yer alan ‘’Çalışanlar’’ modülüne tıklayınız ve ardından ‘’Departmanlar’’ sekmesini açınız. Açılan ekrandan ‘’Ekle’’ butonuna tıklayarak ilgili bölümlere departman adı, açıklama, dahili grubu ve ait olduğu yetki grubunu tanımlayarak kaydediniz.

Tarafınıza yapılan çağrılar kapsamında yönlendirilecek departman dahili grubu (örneğin satış:1, finans 2, destek 3 gibi) buradan ayarlanmaktadır.

Yine ‘’Çalışanlar’’ modülü altında yer alan ‘’Kullanıcılar’’ sekmesine tıklayınız. Açılan ekrandan ‘’Ekle’’ butonuna tıklayarak ilgili bölümlere çalışanın adı soyadı, e-posta adresi, telefon numarası, parolası, kullanıcı tipi, santral dahilisi ve bağlı olduğu departmanı tanımlanır.