Görev Yönetimi

Görev Oluşturma

Görev oluşturmak için ‘’Yeni Görev’’ butonuna tıklayınız. Görev tanımı, görevli(ler), gözlemci(ler) ve başlangıç/bitiş tarihlerini ayarlamanız gerekmektedir. ‘’Detaylar’’ bölümüne ise görevin adımlarını sırayla belirleyebilirsiniz. Yapılacaklar bölümünde ise görevin içeriğini ve ana hatlarını metin halinde yazabilirsiniz. ‘’İlişkiler’’ seçeneğinde ise CRM’inizde mevcut müşteriyle bağlantı kurabilirsiniz. Görev tipini ve görev durumunu belirledikten sonra görevle ilgili dosyaları ekleyebilirsiniz. Görev tipi ve görev durumu ayarlarını hemen yanda bulunan ‘’Düzenle’’ butonundan güncelleyebilirsiniz.

Örnek görev tipleri: Teknik süreç, satış ve pazarlama, finans, abonelik vb.

Örnek görev durumları: Üretim süreçleri için; sipariş, tedarik, sevkiyat, montaj, boyama vb.

Görev Takibi

Ana görevin içerisindeki alt görevleri takip edip inceleyebileceğiniz ekrandır. Görev katılımcıları, görevin ne kadar ilerlediğini, alt görevlerin ne aşamada olduğunu, ana görevin yüzde kaçının tamamlandığını takip edebilir. Görev katılımcıları, bu ekrandan göreve yorumlar ekleyebilir ve görev üzerindeki hareketleri (son işlemleri) inceleyebilir.