Görev Yönetimi

İşletmeye yönelik tüm iç ve dış süreçteki görev, iş, üretim ve projelerin yönetildiği uygulamadır.

Görev Yönetimi sayesinde görevi açan, sorumlu olan, gözlemci, katılımcı ya da müşteri bazlı olarak takip edebilirsiniz.

Görevler hem kişiye hem de ilgili çalışma grubuna ya da departmana atanabilir.

Görev başlangıcından bitimine kadar geçen sürede belirlemiş olduğunuz süreçlere göre aşama bazlı takip edebilirsiniz.

İşletmenizdeki farklı iş ve üretim süreçlerine özgü görev süreçleri için farklı aşamalar belirleyebilirsiniz.  Örneğin, pazarlama süreçleri için 4 farklı aşama veya üretim süreçleri için 7 farklı aşama.

Görevlere yönelik raporlama işlemi sayesinde hatalı üretim veya iş aksamasında sorunu kolayca tespit edip çözebilirsiniz.

Santrale gelen çağrılardan, E-postalardan ya da CRM kayıtlarından kolayca görev oluşturulabilir.