Sanal Santral (Bulut Santral) Uygulaması

   Panelinizde bulunan menüde yer alan “Sanal Santral” seçeneğine tıklayınca ya da alıtındaki açılan menüde “Santral Yönetimi” seçimi yaptığınız zaman açılan sayfada bulunan “Numaralarım” sekmesine tıklayınız. Açılan sayfada size tanımlı numaralar burada listelenmektedir. Numara ayarlarını gerçekleştirmek için numaranızın sağ tarafında bulunan “Kalem” simgesine tıklayınız.
Sanal Santral Uygulaması Yönetim Sayfasına Erişim
Sanal Santral Uygulaması Numara Düzenleme Sayfasına Erişim
   ”Dahili Ekle” panosuna tıkladıktan sonra açılan ekrandan “EKLE” butonuna tıklanır.
   Santralinize gelen aramalara yönelik şu işlemler yapılabilir:
  • Dahili Grubuna Yönlendir: Çağrıyı belirlenen kuyruğa (dahili grubuna) yönlendirir.
  • Dahiliye Yönlendir: Çağrıyı belirlenen dahili kullanıcısına yönlendirir.
  • Dış Numaraya Yönlendir: Sistemde bulunan kullanıcılarınızdan belirlediğiniz kişinin GSM numarasına çağrıyı yönlendirir.
  • IVR’a Yönlendir: Çağrıyı belirlenen IVRa yönlendirir. Çağrı yapan kişi ilk olarak IVR dinler.
  • Ses Dosyası Çal: Çağrı yapan kişi belirlenen ses dosyasını dinler.
  • Fax’a Yönlendir: Fax kabul etmek için kullanılan bu seçenekte gelen bilgiler sistemde bulunan fax modülü içerisinden incelenebilir.
  • Çağrıyı Sonlandır: Çağrı bir yere bağlanmaz, sonlanır.
   Yine bu menüden çağrılarınızı kaydetmek için seçenek bulunmaktadır. Onay verdiğiniz takdirde santralinize gelen çağrıların ses kayıtları arşivlenir. Aynı zamanda var olan dahili numaralarınız için de çağrı kaydı otomatik olarak aktif olmaktadır.
Sanal Santral Uygulaması Numara Düzenleme Penceresi