Sanal Santral Uygulaması – Arama Kayıtları ve Raporları
Sanal Santral (Bulut Santral) Uygulaması
Web-Phone > Dahililer > Çağrı Yönetimi > Zamanlama > IVR > Kayıtlar > Aktif Çağrı > Drive > Ses Kampanyası
MobiKoB Bulut Santral’e gelen ve giden tüm arama kayıtları burada tutulur. Görüşme sonrası ilgili arama için CRM kaydı buradan oluşturulabilir. Eğer gelen ve giden çağrıların ses kayıtlarının tutulması tercih edilmiş ise, tamamlanmış çağrıların ses kayıtlarını bu bölümden dinlenir.
MobiKoB panelinin üst menüsünde yer alan Sanal Santral menüsünden “ARAMA KAYITLARI” sekmesi seçilir. Açılan sayfanın üst bölümündeki çeşitli filtreleme seçenekleri ile istenen çağrı kayıtlarına rahatlıkla ulaşılabilir.
MobiKoB panelinin üst menüsünde yer alan Sanal Santral menüsünden “ARAMA KAYITLARI” sekmesi seçilir. Açılan sayfanın üst bölümündeki çeşitli filtreleme seçenekleri ile istenen çağrı kayıtlarına rahatlıkla ulaşılabilir.
Gerçekleşen çağrılarınız üzerinde filtreleme gerçekleştirerek detaylı inceleme gerçekleştirebilirsiniz. Oluşturabileceğiniz filtreleme seçenekleri şöyledir;
- Çağrı Yönüne Göre
- Bütün Çağrılar (Şirket içi hariç)
- Bütün Çağrılar
- Gelen
- Giden
- Şirket İçi Çağrılar
- Çağrı Durumuna göre
- Cevaplanan
- Cevaplanmayan
- Numaraya göre
- Arayan Numara
- Aranan Numara
- Zamana göre
- Hızlı Tarih Seçimi (Dün, Bugün, Son 7 gün, Son 30 gün)
- Başlangıç Tarihi- Bitiş Tarihi
Ekranın sağ köşesinde bulunan “EXCEL” ikonuna tıklandığında uygulanan filtrelere göre çağrı kayıtları excel formatında bilgisayara indirilebilir.
Çağrı kayıtları listesinden gelen ve giden çağrılar için “CRM KAYDI EKLE” butonuna tıklayarak hızlı bir şekilde CRM kaydı oluşturulabilir.
Listelenen arama kayıtları içerisinden arama satırının başında bulunan “BÜYÜTEÇ” butonuna tıklandığında açılan formda ilgili çağrının geldiği andan bittiği ana kadar santral içerisindeki zaman, dahili, IVR ve durum bazlı hareketleri görüntülenir ve en alta bulunan “OYNAT TUŞUNA” basılarak çağrı ses kaydı dinlenebilir.
Çağrı kayıtları listesinden gelen ve giden çağrılar için “CRM KAYDI EKLE” butonuna tıklayarak hızlı bir şekilde CRM kaydı oluşturulabilir.
Listelenen arama kayıtları içerisinden arama satırının başında bulunan “BÜYÜTEÇ” butonuna tıklandığında açılan formda ilgili çağrının geldiği andan bittiği ana kadar santral içerisindeki zaman, dahili, IVR ve durum bazlı hareketleri görüntülenir ve en alta bulunan “OYNAT TUŞUNA” basılarak çağrı ses kaydı dinlenebilir.