Sanal Santral Uygulaması-Ses Kampanyası (Auto Dialer)
Sanal Santral (Bulut Santral) Uygulaması
Web-Phone > Dahililer > Çağrı Yönetimi > Zamanlama > IVR > Kayıtlar > Aktif Çağrı > Drive > Ses Kampanyası
Ses Kampanyası / Auto ve Predictive Dialer
Panele giriş yapıldıktan sonra Çağrı Merkezi başlığı altındaki Yönetim sekmesine geçiş yapıyoruz. Açılan sayfada önceden oluşturulan kampanyalar listelenecektir.
Eğer Daha öncesinde bir kampanya oluşturulmamış ise veya var olan kampanyadan farklı bir ses kampanyası düzenlemek isterseniz ekranın sağ üst bölgesinde bulunan “+” simgesine tıklayabilirsiniz.
Eğer Daha öncesinde bir kampanya oluşturulmamış ise veya var olan kampanyadan farklı bir ses kampanyası düzenlemek isterseniz ekranın sağ üst bölgesinde bulunan “+” simgesine tıklayabilirsiniz.
Yeni Ses Kampanyası oluşturma;
Ses Kampanyası sayfasındaki yeni kampanya butonu tıklayarak kampanya formunu açıyoruz. Formda Kampanya ismini, Kampanya uygulamasında dialer seçilmeli, görünen numara seçilmeli, anlık kaç çağrı yapılacak seçilmeli, dialer aksiyonu kısmında ilgili kuyruğa yönlendirme seçilmeli ve CRM Kampanyası kısmında aranacak müşteriler için oluşturulan kampanya seçilerek kaydet tıklanır ve ses kampanyası oluşturulur. Kampanya oluşturulduktan sonra başlat tuşuna basılarak kampanayı başlat atabilir, durdura tıklayarak aramayı durdurabilir ve sonucu tıklayarak kampanyanın raporuna ulaşabilirsiniz.
Ses Kampanyası Sonuçları
Kaç kişi arandı, müşteri temsilcilerinin durumunu ve ne kadar arama yaptığını detaylarını görebilir raporları dinebilir kapmanızda oluşan olumlu ya da olumsuz süreci görebilirsiniz.