Sanal Santral (Bulut Santral) Uygulaması

Ses Kampanyası / Auto ve Predictive Dialer

   Panele giriş yapıldıktan sonra Çağrı Merkezi başlığı altındaki Yönetim sekmesine geçiş yapıyoruz. Açılan sayfada önceden oluşturulan kampanyalar listelenecektir.
   Eğer Daha öncesinde bir kampanya oluşturulmamış ise veya var olan kampanyadan farklı bir ses kampanyası düzenlemek isterseniz ekranın sağ üst bölgesinde bulunan “+” simgesine tıklayabilirsiniz.
Sanal Santral Uygulaması Ses Kampanyası Yönetim Ekranına Erişim

Yeni Ses Kampanyası oluşturma;

   Ses Kampanyası sayfasındaki yeni kampanya butonu tıklayarak kampanya formunu açıyoruz. Formda Kampanya ismini, Kampanya uygulamasında dialer seçilmeli, görünen numara seçilmeli, anlık kaç çağrı yapılacak seçilmeli, dialer aksiyonu kısmında ilgili kuyruğa yönlendirme seçilmeli ve CRM Kampanyası kısmında aranacak müşteriler için oluşturulan kampanya seçilerek kaydet tıklanır ve ses kampanyası oluşturulur. Kampanya oluşturulduktan sonra başlat tuşuna basılarak kampanayı başlat atabilir, durdura tıklayarak aramayı durdurabilir ve sonucu tıklayarak kampanyanın raporuna ulaşabilirsiniz.
Sanal Santral Uygulaması Ses Kampanyası Yönetim Ekranına Erişim

Ses Kampanyası Sonuçları

   Kaç kişi arandı, müşteri temsilcilerinin durumunu ve ne kadar arama yaptığını detaylarını görebilir raporları dinebilir kapmanızda oluşan olumlu ya da olumsuz süreci görebilirsiniz.
Ses Kampanyası Sonuç Ekranı