Sanal Santral Uygulaması – Zaman Koşulu
Sanal Santral (Bulut Santral) Uygulaması
Web-Phone > Dahililer > Çağrı Yönetimi > Zamanlama > IVR > Kayıtlar > Aktif Çağrı > Drive > Ses Kampanyası
Çağrıların belirlenen saat aralığında karşılanması için eklenen koşullardır. Zaman koşulu ekleyebilmek için öncesinde bir zaman koşulu oluşturulması gerekmektedir.
MobiKoB panelinin üst kısmında yer alan Sanal santral menüsünden “SANTRAL YÖNETİMİ” sekmesi tıklanır. Açılan ekrandan “ZAMAN KOŞULLARI” panosu seçilir.
MobiKoB panelinin üst kısmında yer alan Sanal santral menüsünden “SANTRAL YÖNETİMİ” sekmesi tıklanır. Açılan ekrandan “ZAMAN KOŞULLARI” panosu seçilir.
Açılan ekrandan hazırlanmış olan bir zaman koşulu oluşturmak için açılan ekrandan “EKLE” butonuna tıklanır. Yeni açılan ekrandan çağrıların bağlanacağı günler ve başlangıç ve bitiş saatleri belirlenir.
Zaman Koşulları; Çağrıların, mesai içi, mesai dışı, öğle arası, resmi tatillerde veya istenilen herhangi bir zaman diliminde belirtilen saatler arasında tarafınıza ulaşmasını kontrol etmek için eklenen koşullardır. Zaman koşulları ile çalışma saatlerinizi kolaylıkla ayarlayabilir, mesai dışındaki saatlerde çağrılarınızı farklı bir numaraya (Örn:Cep numarası) yönlendirebilir veya santralinizde oluşturduğunuz farklı yönlendirme seçenekleri kullanabilirsiniz.
“ZAMAN KOŞULU EKLE” butonuna tıklandığında daha önceden oluşturan zaman koşulu kullanılarak, gelen çağrı istenilen şekilde yönlendirilir.
“ZAMAN KOŞULU EKLE” butonuna tıklandığında daha önceden oluşturan zaman koşulu kullanılarak, gelen çağrı istenilen şekilde yönlendirilir.
Santralinize gelen aramalar zaman koşulları dahilinde şu işlemler yoluyla yönlendirilebilir:
- Dahili Grubuna Yönlendir: Çağrıyı belirlenen kuyruğa (dahili grubuna) yönlendirir.
- Dahiliye Yönlendir: Çağrıyı belirlenen dahili kullanıcısına yönlendirir.
- Dış Numaraya Yönlendir: Sistemde bulunan kullanıcılarınızdan belirlediğiniz kişinin GSM numarasına çağrıyı yönlendirir.
- IVR’a Yönlendir: Çağrıyı belirlenen IVRa yönlendirir. Çağrı yapan kişi ilk olarak IVR dinler.
- Ses Dosyası Çal: Çağrı yapan kişi belirlenen ses dosyasını dinler.
- Fax’a Yönlendir: Fax kabul etmek için kullanılan bu seçenekte gelen bilgiler sistemde bulunan fax modülü içerisinden incelenebilir.
- Çağrıyı Sonlandır: Çağrı bir yere bağlanmaz, sonlanır.