CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
Akıllı Filtreleme ve Gelişmiş Arama
CRM modülünüzden ‘’Müşteri Yönetimi’’ menüsüne geldiğinizde listelenen müşterilerinizi akıllı filtreleme özelliği ile ihtiyacınıza göre sınıflandırabilirsiniz.
Arama yapmak istediğiniz müşteri türünü ‘’kişi’’ ya da ‘’şirket/kurum’’ olarak seçtikten sonra aktif hale gelen ‘’Filtrele ve Ara’’ butonuna tıklayınız. Açılan ekrandan filtreleme yapmak istediğiniz seçeneğe gidiniz ve tercihinizi yapınız.
Akıllı filtreleme özelliği ile birden fazla değişken belirleyebilirsiniz. Ardından ‘’Ara’’ butonuna tıklayarak belirlediğiniz filtrelere uygunluk gösteren müşteriler listelenecektir. Filtreleri seçerken ‘’Eşittir-Büyüktür-Küçüktür-İçeren-Veya-Ve’’ gibi kıstaslar mevcuttur. Örneğin doğum tarihi 01.01.1995’ten küçük olanlar için ‘’<’’ kıstasını kullanmalısınız.