CRM Aktivite Raporu
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Programı Raporları
MobiKoB CRM Programı içerisinde gerçekleştirilen işlemlerin takip edilip incelenebildiği sayfa “CRM Aktivite Raporu” olarak adlandırılır. İlgili sayfaya erişmek için ana menüde bulunan “CRM” başlığının altında bulunan “CRM Aktivite Raporu” sayfasına tıklayınız.
Temsilcileriniz gün içerisinde veya geçmiş tarihli olarak CRM üzerindeki aktivitelerini en detaylı şekilde görüntüleyip raporlayabileceğiniz alandır.
Aktivitenin tarihini, temsilcisini, atılan sms sayısı, mail sayısı, ajandaya kaç aktivite eklendiği, görev sayısı, alınan notların sayısı, kaç CRM kartına temsilci olarak atandığı, kaç tane CRM kartı güncellediği, kaç CRM kartı oluşturulduğu ve silindiğine kadar her aktiviteyi detaylı olarak görebilirsiniz.
Filtreleme özellikleri ile temsilci bazlı raporlayabilir, tarih seçim imkanı ile dilediğiniz tarihi hızlı veya detaylı olarak görüntüleyebilirsiniz. Sağ üst köşede ise excel ikonuna tıklayarak raporu excel formatında kayıt edebilirsiniz.