Kampanya Yönetimi
İşletmenizin müşteri veya abonelerine duyuru, tanıtım ve pazarlama amaçlı olarak iletişim kurarken kullanacağınız uygulamadır.
Kampanya Yönetimi ile CRM verilerinizi kullanarak oluşturduğunuz hedef müşteri listenize Eposta, SMS veya telefon araması yöntemi ile iletişim kurarsınız.
Kampanyalarınız için CRM’deki müşteri kayıtlarınızdan dinamik filtreler oluşturarak, verilerdeki değişimlere göre en doğru ve güncel hedef kitleye telefon araması, SMS ve E-Posta yollarıyla ulaşabilirsiniz.
Kampanya Yönetimi sayesinde özellikle telefonda satış yapan işletmeler ve çağrı merkezleri, ses kampanyası oluşturarak müşteri temsilcilerinin kolayca arama yapabilmesini sağlarlar.
Kampanya Yönetimi ile CRM verilerinizi kullanarak oluşturduğunuz hedef müşteri listenize Eposta, SMS veya telefon araması yöntemi ile iletişim kurarsınız.
Kampanyalarınız için CRM’deki müşteri kayıtlarınızdan dinamik filtreler oluşturarak, verilerdeki değişimlere göre en doğru ve güncel hedef kitleye telefon araması, SMS ve E-Posta yollarıyla ulaşabilirsiniz.
Kampanya Yönetimi sayesinde özellikle telefonda satış yapan işletmeler ve çağrı merkezleri, ses kampanyası oluşturarak müşteri temsilcilerinin kolayca arama yapabilmesini sağlarlar.
Auto Dialer ile Arama Kampanyası
- Sisteme yüklediğiniz veriyi, belirlediğiniz kampanya ve katsayı ayarlaması ile arayabilir ve müşteri çağrıyı cevapladığı anda ilgili temsilcinize yönlendirebilirsiniz.
- Müşteri çağrıyı cevapladığında, önce IVR (sesli karşılama anonsu) dinleterek -tuşlama ile- potansiyel müşterileri, ilgili temsilcinize yönlendirebilirsiniz.
- MobiKoB Bulut santralin diğer gelişmiş özelliklerine buradan ulaşabilirsiniz.
Auto Dialer ile Arama Kampanyası Sonuçları
Mobikob Çağrı Merkezi modülünün Kampanya Sonuç Raporu sayesinde, kampanya sürecinizin yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinizin yaptığı auto-dialer arama sonuçlarını tarih, temsilci, CRM kart bilgisi, çağrı durumu, çağrı sonucu, arama sayısı ve toplam süre gibi dilediğiniz faktörleri içerecek şekilde görüntüleyebilir, verilerinizin analizini çok daha kolay şekilde sağlayabilirsiniz.
Excel formatında dışa altarabildiğiniz bu rapor sayesinde istediğiniz şekilde inceleme gerçekleştirebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinizin yaptığı auto-dialer arama sonuçlarını tarih, temsilci, CRM kart bilgisi, çağrı durumu, çağrı sonucu, arama sayısı ve toplam süre gibi dilediğiniz faktörleri içerecek şekilde görüntüleyebilir, verilerinizin analizini çok daha kolay şekilde sağlayabilirsiniz.
Excel formatında dışa altarabildiğiniz bu rapor sayesinde istediğiniz şekilde inceleme gerçekleştirebilirsiniz.