Kurumsal E-Posta Yönetimi

   Yeni bir yazışma başlatmak için Mail Yönetimi modülü altında yer alan ‘’Yeni İleti’’ butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

   Tıkladıktan sonra size yeni bir pencere açılacak açılan bu pencere üzerinde gerekli bilgileri doldurarak yeni bir yazışma başlatabilirsiniz.

   Yeni bir yazışma başlatırken alıcının adresi kısmına ad soyad yazdığınızda ilgili e-posta adresi CRM’den otomatik olarak çekilecektir. Aynı adımları takip ederek cc ve bcc kısımlarını doldurabilirsiniz. ‘’Kimden’’ bölümünden size tanımlanan e-posta adreslerinden birini gönderici olarak seçmelisiniz. ‘’Şablon Listesi’’ bölümünden daha önceden oluşturduğunuz e-posta şablonlarını ya da imzalarınızı otomatik olarak ekleyebilirsiniz. ‘’Ekle’’ butonundan dosya ekleme işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Kurumsal E-Posta Uygulaması Mail Gönderim Ekranı