MobiKoB Çağrı Merkezi Programı

MobiKoB Çağrı Merkezi Programı

MobiKoB Çağrı merkezi programı, çağrı merkezi sektörünün ihtiyaç duyduğu tüm yazılım araçlarına bulut tabanlı bütünleşik bir çözüm sunarken, işletmenizin maliyetini düşüren çağrı merkezi ERP uygulamasıdır.

İşletmenizin ticari faaliyetlerinin tamamında profesyonel çağrı merkezi yazılımı ile çalışılması sizi başarıya götürür. MobiKoB, çağrı merkezinizde sizin, yöneticilerinizin ve çalışanlarınızın ihtiyaç duyduğu; Bulut IP Santral, Web Phone (SoftPhone) ve Agent paneli , CRM Programı (Müşteri İlişkileri Yönetimi) , Mobil İp telefon Uygulaması , İş Takibi Programı , İnsan Kaynakları Yönetimi , Saha Ekibi Yönetimi ,Toplu SMS Hizmeti ,Sosyal Medya Yönetimi, İşletme içi Anlık Mesajlaşma (Chat Uygulaması), Kurumsal E-posta ve Yardım Masası Yönetimi, Müşteri Kampanya Yönetimi, Ajanda gibi modüllere sahiptir.Tanıtım,satış,satış sonrası destek,müşteri hizmetleri, anket ve duyuru gibi iş süreçlerinizin tamamında 3.parti programlara ihtiyaç duymadan yanınızda olacaktır.

MobiKoB çağrı merkezi yazılımı, web ve mobil tabanlı özelliği ile internet olan her yerden erişilebilir. Mobil uygulamasıyla da Saha ekipleriniz ile entegre çalışabilmenizi destekler tüm departmanlarınızın yönetimini kolaylaştırır.

Bulut tabanlı olduğu için yatırım gereksinimi olmadan kurulabilmesi ile geleneksel çağrı merkezlerine karşı her boyutta işletme için harika bir fırsattır.

Çağrı Merkezi Programının Avantajları

Yazılım Özellikleri

  MobiKoB Bulut Tabanlıdır. Yazılımın çalışması için ofisinizde bir sunucuya, enerjiye ve internet erişimine ihtiyacı yoktur. Yedekli olarak veri merkezimizdeki sunucularda bulundurulur.MobiKoB web ve mobil tabanlıdır.

  Çalışanlarınız İşten ya da evden PC veya tabletlerine kurulu tarayıcı üzerinden oturum açarak MobiKoB u kullanabilirler. MobiKoB un başta telefon olmak üzere tüm modüllerinin kullanıldığı mobil uygulaması çalışanlarınızın sahadan da çalışabilmesini sağlar. Mobil uygulamanın konum bilgisi alabilme özelliği saha ekibi yöneten çağrı merkezlerinin operasyonunu kolaylaştırır

Gelişmiş Müşteri Temsilcisi Ekranı

  MobiKoB; Agentlarınızın tek bir ekrandan yetkileri çerçevesinde tüm iş süreçlerini yönetmelerini kolaylaştırır.Bu sayede tek ekrandan telefon görüşmesini yapabilir, CRM kayıtlarına erişip not alabilir, görev oluşturabilir,ajandalarına randevu oluşturabilir,müşteri geçmişlerine ulaşabilir, diğer personeller ile şirket içi Chat (anlık mesajlaşma) yapabilirler.
Çağrı Merkezleri için MobiKoB
MobiKoB İş Süreçleri

Gelişmiş Arama Özellikleri

  MobiKoB Bulut santral agentlarınızın CRM Programına yüklemiş olduğunuz müşteri kayıtlarınız tek tıkla arayabilirler. MobiKoB ayrıca çağrı merkeziniziniz ihtiyaç duyduğu tüm otomatik arama özellikleriniz destekler.
Bulut santralinize CRM programına kaydetmiş olduğunuz müşteri datanızı otomatik olarak arattırabilir (auto dialer) bağlanan çağrılarınızı müsait çalışanlarınıza aktarabilirsiniz. Bağlanan çağrılarınıza anket ya da bilgi amaçlı ses kayıtlarınızı (IVR arama) dinletebilirsiniz.

IVR ile anket vb çalışmalar yapabileceğinizi gibi, çağrıyı arananın yapacağı tuşlamaya göre müsait olan çalışanınıza yönlendirebilir ya da çağrı çağrıyı sonlandırabilirsiniz.

Gelişmiş Raporlama Özellikleri

  MobiKoB Gelişmiş raporlama çağrılarınızın ve müşteri temsilcilerinizin istatistiksel verilerini detaylı inceleyerek analizler sunar. Gelişmiş MobiKoB Raporlama ile satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri bölümlerinin beklentilerini karşılayabilir, hedef ve performans yönetimi konularında işlerinizi kolaylaştırır.

Bütünleşik Web Phone

MobiKoB bütünleşik web Phone uygulaması kullanıcıların fiziksel bir telefon olmadan telefon görüşmesi yapmasına olanak tanır.Bu sayede bilgisayardan, tabletten ve mobil cihazdan kolayca telefon görüşmesi yapılır.Santral destekli web phonela çağrıları çekebilir,aktarabilir,oda kurup telekonferans yapabilirsiniz.Çağrılarınızı internetin olduğu her noktadan alabilir bulunduğunuz tüm mekanları ofisiniz haline getirebilirsiniz.

İş Takibi

MobiKoB ’un İş takip programı, çağrı merkezinizin tüm görev, iş ve projelerin yönetildiği, takip edildiği görev takibi uygulamasıdır.
MobiKoB iş takibi programı çağrı merkezi içi ve dışı iş süreçleriniz için agentlarınıza ya da departmanlarınıza iş ve görev atamaları yapıp takip etmenize destek olur. Bulut Santraliniz üzerinden gelen çağrılardan, E-postalardan, ya da CRM programı müşteri kayıtlarından kolayca görev oluşturmanızı sağlarken.online İş Takibi Programı sayesinde tüm agentların, istedikleri yerden ve istedikleri zaman ilgili görevlere ulaşmasına yardımcı olur.Görev oluşturulmasından bitimine kadar süreçte önceden belirlemiş olduğunuz aşamalara göre tüm aşamaları yönetmenizi sağlar.

İnsan Kaynakları Yönetimi

  MobiKoB İK programı işletmenize ve çalışanlarınıza uygun departmanlar belirlemenizi, oluşturduğunuz departmanlara personel ataması yapmanızı destekler. İnsan Kaynakları modülü üzerinden kullanıcılarınızı yetkilendirebilir, belirli menülerde sadece görüntüleme izni verebilir ya da tamamen kısıtlayarak iş güvenliğiniz, ve süreçlerinizi kolaylaştırmanızı sağlar.MobiKoB İK Programı ile çalışanlarınızı sisteme yetkileri ve departmanları ile tanımlamanızı sağlar.

  İk ekranlarından personellerinizin İk dosyalarını oluşturmanızı kolaylaştırır. Personelleriniz izin, avans, harcırah ve gider taleplerinde bulunurken. MobiKoB İk uygulamasıda departman yöneticilerinizin talepleri değerlendirip onay, iptal ve takip süreçlerini kolayca yönetmesini sağlar. İK modülünden çalışanlarınızın özlük dosyalarını, zimmetlerine verdiğiniz bilgisayar vb tüm ekipmanların takibini ve depolamasını bulut üzerinden sağlarayak sizi evrak yükünden kurtarır.