E-Posta Yönetim ve Yardım Masası Programı

E-Posta Yönetim ve Yardım Masası Programı

E-posta yönetim ve yardım masası programı sayesinde MobiKoB üzerinde müşterileriniz ile gerçekleştirmiş olduğunuz mail görüşmelerini ve gelen destek taleplerinin durumlarını kolaylıkla kontrol edebilirsiniz.

E-posta yönetim ve yardım masası programı gelen talepleri ve mailleri müşterileriniz ile ilişkilendirerek daha sonrasında bu bilgileri liste olarak görebilirsiniz.

MobiKoB E-Posta Yönetim Programı Nedir?

   Kurumsal E-posta Yönetimi; pazarlama, destek masası, tanıtım, bilgilendirme ve departman yazışmaları gibi işletmenizin kurumsal e-posta yazışmalarını yönettiğiniz, takip ettiğiniz ve raporladığınız uygulamamızdır.

   MobiKoB E-Posta Yönetimi; kurumsal e-postalarınızı gelen (talep, şikâyet, bilgi), giden, işlemi devam eden ve biten müşterilerinizle kesintisiz e-posta trafiğini, e-postaların güvenilir sunucularda depolanmasını, raporlanmasını ve hızlı iletişim kurulmasını sağlayan bulut tabanlı bir e-posta yazılımıdır.
  • Mevcut müşterilerinizin CRM programı müşteri kartlarından tek tıkla e-posta gönderebilmenizi destekleyen,
  • E-posta geçmişini görüntüleyebilmenizi sağlayan,
  • Gelen e-postalar ile ilgili çalışanlara görev oluşturan,
  • E-posta içeriğine göre müşterilerinizi arayabilmenizi,
  • SMS gönderebilmenizi

sağlayan E-posta Yönetim programıdır.

MobiKoB E-Posta Yazılımı size ne fayda sağlar?

  • Günümüzde E-Mail Marketing olarak bilinen e-posta pazarlaması; işletmeler için maliyeti en düşük pazarlama yöntemlerinden biridir. Hazırlayacağınız şablon ve içerikler ile CRM yazılımında kayıtlı müşterilerinize e-posta pazarlaması yapabilirsiniz.
  • MobiKoB E-posta yönetimi yazılımından işletmeniz tarafından hem size sunulan kişisel e-postalarınızı hem de departman e-postalarını yetkileriniz dahilinde görüntüleyebilir ve yanıtlayabilirsiniz.
  • Sisteme tanımlı olan e-posta adresleri ve veriler çalışan sirkülasyonu durumunda sistemde kalmaya devam eder. Böylelikle çalışandan bağımsız olarak işletmenize ait e-posta veri tabanı ve görüşme geçmişlerine ulaşabilirsiniz.
  • Aynı anda birden fazla kurumsal e-posta hesaplarını görüntüleyebilirsiniz. Yine aynı ekrandan “Açık-Cevap Bekleniyor-Kapalı” filtreleri ile e-postalarınızı kolayca ve pratik bir şekilde listeleyebilirsiniz. E-postalarınızın konu, muhatap, durumu, personel ve tarih gibi detaylarını ayrıştırabilir ve görüntüleyebilirsiniz.
  • E-posta yazılımı, İş Takibi Programı ile bütünleşik çalıştığından E-postalar üzerinden görevler açabilirsiniz. Görevli kişi ve departmanların işleyişini takip edebilirsiniz.
  • Ürün ve hizmetleriniz ile ilgili gelişmeleri duyurabilir, memnuniyet anketlerini yine toplu mail gönderme özelliği sayesinde gerçekleştirebilirsiniz.
  • Haftalık, aylık bültenler oluşturarak müşterilerinizin gelen kutularında yerinizi alabilirsiniz.
  • Toplu mail gönderme esnasında tarafınızdan e-posta almak isteyip istemediğini sorarak tarafınızdan e-posta almak istemeyen müşterilerinizi ret listesine alabilirsiniz. Bu sayede çoklu mail gönderimi yaparken ret listesindeki müşterilerinizi rahatsız etmemiş olursunuz.
  • MobiKoB toplu mail gönderme özelliği yolladığınız mailleri kuyrukta, ulaşmış veya hatalı olarak bildirir. Gönderdiğiniz e-postalar için okundu bilgisi seçeneğini işaretleyerek alıcıya ulaşıp ulaşmadığını da kontrol edebilirsiniz.
  • MobiKoB Toplu Mail Gönderme programı, sadece satış veya pazarlama yapan işletmeler için düşünülmemelidir. Özel günlerde güzel hazırlanmış bir tebrik e-postası ile müşterilerinizin memnuniyetini ve bağlılığını oluşturabilirsiniz.

MobiKoB Yardım Masası Yazılımı

   Yardım masası programı ürün ya da hizmet sunan işletmelerin satış sonrası müşterilerinden gelen yazılı destek taleplerini yönettikleri uygulamadır. Müşterileriniz satış öncesi veya sonrasında ihtiyaç duydukları yazılı destek taleplerinin hızlıca çözülmesini ister. Hızlı ulaşılabilen işletmeler, müşterilerin gözünde güvenilirliği ve memnuniyeti yaratır.

   Yardım masası programı e-posta ile şikâyet ve destek için size ulaşan müşterilerinizin sorunlarını hızlıca çözmenize yardımcı olur. Müşteriniz konu ile ilgili yetkili çalışanınıza anında ulaşır.
   MobiKoB Yardım Masası açık, cevap bekleniyor ve kapalı şeklinde aşamalar halinde çözüm sürecinizi takip edebilmenizi sağlar.
   E-posta geldiğinde konu ile ilgili personeliniz e postaya dönüş gerçekleştirdiği an otomatik olarak açıktan cevap bekleniyor aşamasına aktarımı yapılır. İşlem bittiğinde ise kapalıya dönüş gerçekleştirilir.

   MobiKoB Yardım Masası ile şikâyet, destek vb. durumların çözümlerini son anına kadar takip edebilirsiniz. Çözümün hangi personeliniz tarafından, ne kadar sürede gerçekleştiğini görüntüleyebilirsiniz. Süreç içinde geçen yazışmaları, sorunun nasıl çözüme kavuştuğunu veya aksamaya uğrayan çözüm süreçlerini gözlemleyebilir, uygun aksiyon alabilirsiniz. Yardım masası yazılımı MobiKoB CRM ile entegre çalışır. Şikâyet veya destek talebi olan müşterinin kartı üzerinden yine tüm süreci kontrol edebilirsiniz. Müşteri bazlı olarak anında raporlamalar yapabilirsiniz.