Çağrı Merkezleri Sektörü için MobiKoB:

Çağrı merkezleri, firma, kurum ya da kuruluş ve müşteri ilişkileri arasında köprü görevi görmektedir. Bu köprü görevini ise kişilerin telefon, SMS, E-posta ve  faks başta olmak üzere mümkün olan bütün iletişim araçları üzerinden görüşmelerini sağlamak, bunların belirli bir düzende ve raporlanabilir olması için gerekli bütün sistematik çalışmaların yapılması anlamına gelmektedir.

Çağrı merkezleri çalışmalarında, müşterilerden gelecek olan
bilgi ve destek taleplerine hızlı dönüş yapmaları esastır.

Bilgilendirme, teknik destek, satış sonrası destek, şikâyet
yönetimi, müşteriyi elde tutma (Anti Attrition) ve 7/24 ulaşılabilir olmak çok önemlidir.

MobiKoB İş Süreçleri

MobiKoB, Çağrı Merkezi girişimcisi ve yöneticilerinin ihtiyaç duyduğu tüm çalışan (Agent) ve yönetim yazılımlarını bütünleşik ve eksiksiz olarak sunar. İşletmecinin ise tek ihtiyacı olan anlık çalışan sayısı kadar PC ya da tablet ve kulaklıklı mikrofondur.

MobiKoB bütünleşik olarak Müşteri ilişkileri yönetimine sahiptir, ayrıca bir CRM programına ihtiyaç duymazsınız. Böylece yeni müşteri kaydı oluşturabilir ya da var olan müşterilerin bilgilerine anında ulaşabilirsiniz.

CRM ve Kampanya Yönetimi ile oluşturduğunuz aranacak müşteri listesini Agent (Müşteri Temsilcisi ) bazlı  görev oluştururken, personelleriniz tek tuşla kolayca Webphone  üzerinden arama yapmalarını sağlarsınız.

Dilerseniz MobiKoB Sanal Santral otomatik (Auto dialer) hızlı arama özelliğini kullanarak müsait çalışanlarınıza görüşmeye hazır, aranmış müşterilerinizle görüşme yapmasını sağlarsınız.

Bulut Çağrı Merkezi Sistemi Toplu SMS ve E-Posta ile birlikte sunulur. Pazarlama, tanıtım gibi SMS  ve E-posta yazışmaları kolayca gerçekleştirilir. Görüşme sırasında çalışanınız, kolayca müşteri kartına not alırken, Müşteriye E-posta ve SMS Panelini kullanarak E-posta ya da Toplu SMS yollayabilir.

Yine çalışanınız Görev Yönetimini kullanarak görüşme esnasında ve sonrasın da müşteri ile ilgili görev oluşturup bunu ekip çalışanlarına ya da ilgili departmanlara kolayca atayabilir.

Yöneticileriniz ise Gelişmiş Raporlama ile satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri bölümlerinin beklentilerini karşılayabilir, hedef ve performans yönetimi yapabilir. Gelişmiş çağrı ve çalışan raporları ile pratik hızı ve verimli şekilde yönetir.