İnsan Kaynakları Programı

Kullanıcı Oluşturma ve Listeleme

   MobiKoB panelinizdeki “İnsan Kaynakları” başlığı altında bulunan “Kullanıcılar” sekmesine tıklayarak ilgili sayfaya erişebilirsiniz.

Kullanıcı Listesi sayfasında sisteminize dahil olan kullanıcıları yani çalışanlarınızı listeleyebilirsiniz. Liste üzerinde kullanıcılarınızın mail adreslerini, telefon numaralarını, dahili numaralarını ve departmanlarıyla birlikte yetki gruplarını görüntüleyip ünvanı hakkında bilgi alabilirsiniz.

   Yönetici yetkisine sahip bir kullanıcı veya hesap sahibi kullanıcı, bu sayfa üzerinden diğer kullanıcıların şifrelerini sıfırlayarak kendilerine SMS olarak iletebilir.
İnsan Kaynakları Programı Kullanıcı Listesi Sayfasına Erişim
   Şifre sıfırlamak için tablonun sağ tarafında yer alan turuncu renkli anahtar simgesine tıklayınız. Açılan sayfa üzerinde sistem otomatik yeni bir şifre oluşturmuş olacaktır. Kendi belirlediğiniz şifreyi kullanmak için ilgili alanlara istediğiniz şifreyi giriniz. Daha sonrasında “KAYDET” butonuna tıklayarak şifreyi güncelleyip kullanıcının cep telefonuna SMS iletimi gerçekleştirebilirsiniz.
Kullanıcı Şifre Sıfırlama ve Şifre İletimi
Sisteme kullanıcı eklemek için, “Kullanıcılar” sayfasında sağ üst bölgede bulunan yeşil renkli “EKLE” butonuna tıklayınız. Sağ taraftan açılan pencere üzerinde gerekli bilgileri giriniz.

Not: GSM numarasına şifre iletileceği için gerçek bir numara giriniz.

   Ad, soyad, telefon numarası bilgileri zorunlu olarak doldurulması gereken alanlardır. İşe giriş tarihi girişinin sağlanması, ileride kişi ile ilgili olarak izin haklarının takibi konusunda işlem gerçekleştirmenize olanak sağlayacaktır.

   Açılan pencerede “Yönetici” seçeneğini aktif ederseniz, kullanıcı kısıtlamalardan etkilenmeyecektir ve diğer kullanıcılar ile ilgili olarak şifre değişikliği başta olmak üzere ana hesap gibi işlemler gerçekleştirebilecektir. Seçeneğin kapalı olması durumunda yönetici tarafından atanan yetkiler dahilinde işlem gerçekleştirebilir olacaklardır.

   “Sosyal Medya Kullanıcısı” seçeneğini aktif ederseniz, yetki verdiğiniz kullanıcı menüde bulunan “Sosyal Medya” sekmesine tıkladığı zaman “Facebook” alanını görebilecek ve bu alan üzerinden müşteriler ile iletişime geçebilecektir. Seçeneğin kapalı olması durumunda sadece şirket içi görüşmeleri gerçekleştirebilecekleri chat alanını görebilirler.

   “CRM Müşteri Temsilcisi” seçeneğini aktif ederseniz, kullanıcı bir CRM kartı üzerinde sorumlu olarak atanabilir. Seçeneğin kapalı olması durumunda CRM kartları üzerinde sorumlu kişi olamayacaklardır.

   “Aktif Hesap” seçeneğini aktif ederseniz. Sistem bu kullanıcıyı sisteme kabul edecektir. Fakat seçeneğin kapalı olması durumunda sisteme girişi mümkün olmayacaktır. Formu ve seçilebilen alanların işaretlenmesi ile ilgili işlemleri gerçekleştirdikten sonra açılan pencerenin sağ alt bölgesinde yer alan “EKLE” butonuna tıklayarak kullanıcıyı kayıt ediniz.
Kullanıcı Ekle Butonu
Profil Bilgi Giriş Sayfası
   Daha sonrasında pencere içerisinde yer alan “Kişisel Bilgiler”, “Diğer Bilgiler” alanı üzerinde yer alan formu doldurabilirsiniz. Bu alanları kullanıcının doldurması gerekiyor ise pencerenin alt bölgesinde bulunan “Düzenlemeyi Aç” butonuna tıklayarak kullanıcıya tek seferlik düzenleme yetkisi tanımlayabilirsiniz.

Not: Kullanıcı hesabına girdikten sonra profili üzerinden bir kere düzenleme hakkı bulunmaktadır. Düzenlemeyi gerçekleştirdikten sonra form alanı kullanıcı sayfasıda düzenlenemez hale gelecektir.
Düzenleme Yetkisi Tanımlanmadan Önce
Düzenleme Yetkisi Tanımlandıktan Sonra
   Kullanıcı profil penceresinde bulunan “Zimmet” sekmesi üzerinden kullanıcıya tahsis edilen ekipmanlar ile ilgili olarak kayıt girerek kullanıcının sorumlu olduğu ekipmanları takip altına alabilirsiniz. İlgili alanın sağ üst bölgesinde bulunan “Kategori Ekle” butonu yardımıyla ekipmanları gruplayabilirsiniz. Kategori ekle butonunun yanında bulunan “Cihaz Ekle” butonu yardımıyla kullanıcıya emanet edilen ekipmanın kategorisini, adını, veriliş ve geri alış tarihini girerek listeye ekleyebilirsiniz.
Kullanıcıya Zimmet Girişi Gerçekleştirme

Departman Oluşturma ve Listeleme

   Departmanların oluşturulduğu, listelendiği ve düzenlendiği “Departman Grupları” sayfaya erişmek için menüde bulunan “İnsan Kaynakları” başlığı altında bulunan “Departman Grupları” sekmesine tıklayınız.

   Sayfaya giriş yaptığınız zaman karşınıza var olan departmanlarınız listelenecektir.
İnsan Kaynakları Programı Departman Grupları Sayfasına Erişim
   Yeni bir departman grubu oluşturmak için sayfanın sağ üst bölgesinde yer alan yeşil renkli “EKLE” butonuna tıklayınız. Açılan alana istediğiniz departman grubu adını giriniz. Daha sonrasında “KAYDET” butonuna tıklayınız. Eklemiş olduğunuz departman grubunuz otomatik olarak liste üzerinde görüntülenecektir.
İnsan Kaynakları Programı Departman Grubu Ekleme
   Departman grubu içerisine kullanıcıları eklemek için departman grubunun adına tıklayınız. Sağ taraftan açılan pencere üzerinde kullanıcıların bulunduğu iki adet liste karşınıza çıkacaktır.

   Sol tarafta yetkilendirmeye dahil olmayan kullanıcıları “Kullanıcı Listesi” başlığı adı altında görüntüleyebilirsiniz. Kullanıcıların isimlerine tıklayarak sağ tarafta yer alan “Yetkili Kullanıcılar Listesi” içerisine alabilirsiniz.
   Yetki grubundan kullanıcı çıkarmak için sağ tarafta bulunan “Yetkili Kullanıcılar Listesi” başlığı altındaki kullanıcıların isimlerine tıklayabilirsiniz.

   İşlemleri gerçekleştirdikten sonra “Kullanıcıları Kaydet” butonuna tıklayarak işlemlerinizi kayıt edebilirsiniz.
İnsan Kaynakları Programı Departman Grubuna Kullanıcı Ekleme