Yazılım ve Bilişim Sektörü için MobiKoB

Çalışanlarınız, satış temsilcileriniz MobiKoB Mobil ve Webphone destekli MobiKoB Sanal Telefon Santrali ile kolayca ofisten ya da uzaktan birbirleriyle ya da müşterileri ile telefon görüşmesi yapabilir. Aralarında direk, proje gurubu ya da departman bazlı Chat yapabilirler.
CRM Modülü ile müşteri kazanma sürecinizi, yaptığınız tekliflerle kolayca süreç bazlı takip edersiniz. Müşterinizle bu süreç de kurduğunuz tüm iletişim etkinliklerinizi (Eposta, telefon görüşmesi, SMS, Toplantı,) kolayca takip edersiniz.
Aday ya da var olan müşterilerinizin bilgilerini kişi, şirket ya da şirketindeki pozisyon bilgisiyle detaylı olarak tutarsınız.
CRM Modülü ile müşteri kazanma sürecinizi, yaptığınız tekliflerle kolayca süreç bazlı takip edersiniz. Müşterinizle bu süreç de kurduğunuz tüm iletişim etkinliklerinizi (Eposta, telefon görüşmesi, SMS, Toplantı,) kolayca takip edersiniz.
Aday ya da var olan müşterilerinizin bilgilerini kişi, şirket ya da şirketindeki pozisyon bilgisiyle detaylı olarak tutarsınız.
Görev Yönetimi Modülü ile yazılım geliştirme süreçlerinizin her aşamasını ürün, proje, modül ya da müşteri siparişi bazlı kolayca takip edersiniz.
Görev parçacıklarına vereceğiniz puanlar ile üretim maliyetlerinizi takip edersiniz
Çalışanlarınızın hangi görevi ne kadar süre de yaptığını takip eder, günlük, aylık, haftalık bazlı raporlar alarak hedeflerinize ne kadar ulaşıp ulaşamadığınızı kolayca takip edersiniz.
Müşterilerinizden Eposta yolu ile gelen soru ve destek taleplerini Yardım Masası Modülü ile kolayca çözersiniz Yapılan iş ya da sunulan müşteriye desteğin kalitesini çalışan ya da departman bazlı takip edersiniz
Görev parçacıklarına vereceğiniz puanlar ile üretim maliyetlerinizi takip edersiniz
Çalışanlarınızın hangi görevi ne kadar süre de yaptığını takip eder, günlük, aylık, haftalık bazlı raporlar alarak hedeflerinize ne kadar ulaşıp ulaşamadığınızı kolayca takip edersiniz.
Müşterilerinizden Eposta yolu ile gelen soru ve destek taleplerini Yardım Masası Modülü ile kolayca çözersiniz Yapılan iş ya da sunulan müşteriye desteğin kalitesini çalışan ya da departman bazlı takip edersiniz