Satış Yönetimi ve Sipariş Takip Programı
MobiKoB Satış Yönetimi ve Sipariş Takip Programı
MobiKoB Satış Yönetimi ve Sipariş Takip Programı
MobiKoB Satış Yönetimi ve Sipariş Takip Programı Nedir?
MobiKoB, e- ticaret alanında faaliyet gösteren işletmelerin sanal mağazaları için haberleşme, tanıtım, pazarlama, satış yönetimi, satış sonrası destek gibi işlemlerini kolayca yürütebilecekleri bulut, web ve mobil tabanlı bir ERP satış yönetimi yazılımıdır.
MobiKoB Sipariş takip programı sahip olduğu Bulut santral, CRM Programı, Sosyal Medya, Toplu Mail, Toplu SMS, İş takibi modülleri ile e ticaret firmalarının müşteri ilişkilerini verimli bir şekilde yönetmesini sağlar.
Sanal Mağazanız İçin Neden MobiKoB Kullanmalısınız?
MobiKoB Satış takip programı, bütünleşik bir CRM programına sahiptir. CRM programı sayesinde sanal mağazanızın tüm müşteri ilişkileri süreçlerini (Tanıtım, pazarlama, satış, satış sonrası destek vb.) MobiKoB ile yönetebilirsiniz.
İnternet siteniz ile entegre edebileceğiniz MobiKoB yazılımı ile, “iletişime geç”, “bültene kaydol”, “üye ol” “sipariş oluştur” gibi formlardan otomatik müşteri kayıtları oluşturabilirsiniz. İhtiyacınız olan her bilgiyi kaydedebileceğiniz müşteri kartları, müşteriniz ile ilk temastan itibaren geçen etkileşimi kontrol etmenizi ve yönetmenizi sağlar.
MobiKoB CRM programı ile ürünün siparişinden teslimatına kadar olan işlemleri kolayca yürütebilirsiniz. Sipariş takip sistemi sunan MobiKoB ile müşteriye ait kart üzerinden bütünleşik İş Takibi programı sayesinde sipariş oluşturulduğu anda bir görev oluşturabilirsiniz. Belirleyeceğiniz alt başlıkların (sipariş alındı, paketlendi, kargoya verildi, teslim edildi gibi) işaretlenmesi ile teslimat sürecinin ilerleme durumunu görebilirsiniz. Böylece müşteriniz sizinle iletişime geçtiğinde siparişi hakkında detaylı bilgi verebilirsiniz.
MobiKoB Sosyal Medya Yönetimi programı sayesinde gönderiler paylaşabilir, Facebook ve Instagram üzerinden gelen müşterilerinizin siparişlerini alabilir, ürünleriniz ile ilgili bilgilendirme yapabilirsiniz. MobiKoB Sosyal Medya programı ile Sosyal medya üzerinden sipariş yönetimi yapabilir, iletişime geçilen müşteriyi hızlıca CRM’e kaydedebilirsiniz. Kaydettiğiniz müşteriniz ile satış yönetimini CRM kartı üzerinden sürdürmeye devam edebilirsiniz.
MobiKoB ile mevcut CRM datasının tamamına veya istediğiniz parametrelere göre oluşturulmuş segmentlere tanıtım ve yeniden pazarlama faaliyetlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet siteniz ile entegre edebileceğiniz MobiKoB yazılımı ile, “iletişime geç”, “bültene kaydol”, “üye ol” “sipariş oluştur” gibi formlardan otomatik müşteri kayıtları oluşturabilirsiniz. İhtiyacınız olan her bilgiyi kaydedebileceğiniz müşteri kartları, müşteriniz ile ilk temastan itibaren geçen etkileşimi kontrol etmenizi ve yönetmenizi sağlar.
MobiKoB CRM programı ile ürünün siparişinden teslimatına kadar olan işlemleri kolayca yürütebilirsiniz. Sipariş takip sistemi sunan MobiKoB ile müşteriye ait kart üzerinden bütünleşik İş Takibi programı sayesinde sipariş oluşturulduğu anda bir görev oluşturabilirsiniz. Belirleyeceğiniz alt başlıkların (sipariş alındı, paketlendi, kargoya verildi, teslim edildi gibi) işaretlenmesi ile teslimat sürecinin ilerleme durumunu görebilirsiniz. Böylece müşteriniz sizinle iletişime geçtiğinde siparişi hakkında detaylı bilgi verebilirsiniz.
MobiKoB Sosyal Medya Yönetimi programı sayesinde gönderiler paylaşabilir, Facebook ve Instagram üzerinden gelen müşterilerinizin siparişlerini alabilir, ürünleriniz ile ilgili bilgilendirme yapabilirsiniz. MobiKoB Sosyal Medya programı ile Sosyal medya üzerinden sipariş yönetimi yapabilir, iletişime geçilen müşteriyi hızlıca CRM’e kaydedebilirsiniz. Kaydettiğiniz müşteriniz ile satış yönetimini CRM kartı üzerinden sürdürmeye devam edebilirsiniz.
MobiKoB ile mevcut CRM datasının tamamına veya istediğiniz parametrelere göre oluşturulmuş segmentlere tanıtım ve yeniden pazarlama faaliyetlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Hazırlamış olduğunuz içerikleri, kampanyaları veya bilgilendirme mesajlarını hızlıca Toplu SMS ve Toplu Mail modülleri sayesinde müşterilerinize gönderebilirsiniz. Ayrıca satış sonrasında müşteri memnuniyetini ölçmek için arama, SMS veya E posta yoluyla anketler oluşturup gönderebilirsiniz.
MobiKoB size müşteri, satış, iade, iptal ve şikâyet gibi süreçleri daha etkili yönetmenizde büyük kolaylık sağlar. Sipariş yönetim sisteminizi ürünlerinizin satış sonrası desteğini, gelen talepleri veya şikâyetleri MobiKoB Yardım masası programı ile sağlayabilirsiniz. Gelen E postaların müşteri temsilcileriniz tarafından cevaplanmasını sağlayabilir, şikâyet yönetiminin nasıl gerçekleştiğini, ne kadar sürede çözüldüğünü kontrol edebilirsiniz.
Bulut Santrali’n gelişmiş arama özellikleri sayesinde Webphone uygulaması ile anlık çağrı yapabilir, çağrı karşılayabilirsiniz. Siparişini takip için Sizi arayan müşterilerinize MobiKoB bulut santralinin web servisleriyle ilgili bilgilendirmeleri müşteri temsilcinize bağlanmadan yapabilirsiniz. Otomatik anket aramaları başlatarak müşterilerinizin ürünler ile ilgili görüşlerini öğrenebilir, müşteri deneyimini iyileştirecek çözümler üretebilirsiniz.
Gelişmiş raporlama özelliği ile satışlarınızı yönetebildiğiniz gibi destek ve satış ekibi yönetimini de MobiKoB üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Size hazır olarak sunulan çalışan raporları, aktivite raporları gibi verileri analiz edebilir. Destek ve satış ekibinizin performansını değerlendirebilirsiniz.
Bunların yanında Mobil uygulamaya sahip MobiKoB ile ofisinize bağımlı kalmadan mobil uygulama üzerinden CRM programına ulaşabilir, müşteri memnuniyet ve deneyimini uzaktan da yönetebilirsiniz. Ayrıca gelen çağrıları cevaplayabilir, gerektiğinde çağrı yapabilirsiniz.
MobiKoB size müşteri, satış, iade, iptal ve şikâyet gibi süreçleri daha etkili yönetmenizde büyük kolaylık sağlar. Sipariş yönetim sisteminizi ürünlerinizin satış sonrası desteğini, gelen talepleri veya şikâyetleri MobiKoB Yardım masası programı ile sağlayabilirsiniz. Gelen E postaların müşteri temsilcileriniz tarafından cevaplanmasını sağlayabilir, şikâyet yönetiminin nasıl gerçekleştiğini, ne kadar sürede çözüldüğünü kontrol edebilirsiniz.
Bulut Santrali’n gelişmiş arama özellikleri sayesinde Webphone uygulaması ile anlık çağrı yapabilir, çağrı karşılayabilirsiniz. Siparişini takip için Sizi arayan müşterilerinize MobiKoB bulut santralinin web servisleriyle ilgili bilgilendirmeleri müşteri temsilcinize bağlanmadan yapabilirsiniz. Otomatik anket aramaları başlatarak müşterilerinizin ürünler ile ilgili görüşlerini öğrenebilir, müşteri deneyimini iyileştirecek çözümler üretebilirsiniz.
Gelişmiş raporlama özelliği ile satışlarınızı yönetebildiğiniz gibi destek ve satış ekibi yönetimini de MobiKoB üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Size hazır olarak sunulan çalışan raporları, aktivite raporları gibi verileri analiz edebilir. Destek ve satış ekibinizin performansını değerlendirebilirsiniz.
Bunların yanında Mobil uygulamaya sahip MobiKoB ile ofisinize bağımlı kalmadan mobil uygulama üzerinden CRM programına ulaşabilir, müşteri memnuniyet ve deneyimini uzaktan da yönetebilirsiniz. Ayrıca gelen çağrıları cevaplayabilir, gerektiğinde çağrı yapabilirsiniz.