Sosyal Medya Yönetim Programı

Sosyal Medya Yönetim Programı

MobiKoB Sosyal Medya Yönetim Programı Nedir?

  İşletmenizin kurumsal sosyal medya hesaplarını tek bir merkezden yönetebileceğiniz sosyal medya yönetimi yazılımıdır.
  CRM programı, Bulut Santral, SMS ve E Posta yazılımları ile entegre çalışan Sosyal Medya Yönetim Programı, işletmenizin Facebook ve Instagram hesapları üzerinden satış, pazarlama, satış sonrası destek vb. gibi faaliyetlerinizi yürütmenizde sizlere büyük kolaylık sağlar.
  MobiKoB Sosyal medya yönetim yazılımı ile tek tıkla anlık mesajlaşabilir, müşteri ilişkilerinizi yönetebilir, şikâyet ve talepleri hızla karşılayabilir ve gönderiler oluşturarak kurumsal sosyal medya hesabınızı yönetebilirsiniz.

MobiKoB Sosyal Medya Programı ile Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi:

   MobiKoB Sosyal Medya Yönetimi programında kurumsal sosyal medya hesabınıza bir kere giriş yaptığınız takdirde çalışanlarınızla hesap şifrelerinizi paylaşmanıza gerek kalmaz. Kurumsal sosyal medya yönetimi için yetkilendireceğiniz kişi veya departmanlar kolaylıkla Facebook ve Instagram işletme hesaplarınızdan gelen mesajları cevaplandırabilir, gönderi paylaşımları yapabilir. Sosyal medya hesabınızdan size ulaşan müşteriniz ile tek bir temsilcinizin ilgilenmesini, satış sürecini ilerletmesini veya destek olmasını sağlayabilirsiniz. Temsilci ya da müşteri bazlı süreçleri takip edebilir, olumsuz bir durumda müdahale edebilirsiniz.

MobiKoB Sosyal Medya Yönetim Programı Size Ne Fayda Sağlar?

MobiKoB sosyal medya yönetim programı, günümüzde oldukça popüler pazar alanları olan Instagram ve Facebook üzerinden satış yapabilmenizi, bunlar üzerinden size ulaşan müşterileriniz ile iletişiminizi tek bir yerden güvenli bir şekilde yönetebilmenizi sağlar. Sosyal medya yönetim programı size müşterinizle çok kanallı iletişim imkânı sunarken işletme hesabınız üzerinden bilgi almak isteyen müşterinizi tek tıkla hızlıca MobiKoB CRM programına aday müşteri olarak kaydedebilmenizi sağlar. Kaydettiğiniz müşteriniz ile Facebook veya Instagram üzerinden anlık mesajlaşırken aynı ekranda tek tıkla arama yapabilir, SMS veya E posta gönderebilirsiniz.

MobiKoB'un Sunduğu Diğer Faydalar Nedir?

   Bunlara ek olarak müşteriniz ile yapılan çağrıların görüşme kayıtlarını alabilir, dinleyebilir ve arşivleyebilirsiniz.
   Ayrıca MobiKoB un İş Takip Programı ile müşterinize özel görev ve projeler oluşturarak ekip arkadaşlarınızı ekleyebilir, oluşturulan projenin son halini, tamamlanma durumunu kontrol edebilirsiniz.
   Teknik destek, görüşme, arama, toplantı gibi etkinlikler düzenleyerek randevularınızı oluşturabilir, kendinize hatırlatma yapılmasını isteyebilirsiniz.
   CRM yazılımı ile entegre çalışan MobiKoB Sosyal Medya Yönetim Programı sayesinde müşteri kartları içerisine notlar alabilirsiniz.
   Akışlar kısmından SMS, E posta, arama geçmişinizi görüntüleyebilirsiniz.
   Sosyal medya yönetim araçlarının genel özelliği olan gönderi düzenleme ve paylaşma işlemini MobiKoB üzerinden rahatça gerçekleştirebilirsiniz.
   Facebook ve Instagram için eş zamanlı gönderiler paylaşabilirsiniz. Etiket ekleme, konum belirtme gibi işlemleri kolayca gerçekleştirerek kurumsal sosyal medya hesabınızın gönderi yönetimini kolayca gerçekleştirebilirsiniz.